خانه / عکس اسلایدر / نقض قرآن از سوی علی بن ابیطالب

نقض قرآن از سوی علی بن ابیطالب

نقض قرآن از سوی علی بن ابیطالب (نقد آزاد)

متاسفانه شما شیعه اسلامیه, پیرو دیانت و سیاست تروریست, منحرف و مشرک, روز پدر را مصادف با روز تولد علی ابن ابیطالب, قصاب سر, دست و پا و ابوبکر البغداد اسلامیت شیعه, تبریک گفته اید.

– علی سر مردان و پسران قبیله بنی قریظه را قطع کرد.
– علی قبیله بنی ناجیه را بدلیل گرایش به آیین مسیحی قتل عام کرد.
– علی دیکتاتور مآبانه, خوارج مخالف خود را آفرید و آنان را کشتار نمود.
– علی بر خلاف دستور قرآن, بیش از چهار زن اختیار کرد و بیشتر شهوترانی نمود.
– علی امپریالیسم اسلامی محمد,ابوبکر, عمر و عثمان را پیروی کرد و ناقض استقلال ملل بود.
– علی در جنگ جمل طی قتال یک تپه جنازه ساخت و دو تن از اصحاب محمد را به قتل رسانید.
– علی اسلاوریسم محمد,ابوبکر, عمر و عثمان را پیروی کرد و مردم گرگان ایران را کشتار نمود.

– علی عدالت را مساوات خواند و جامعه طبقاتی, رژیم فئودالیستی و تمکن و افلاس را همچنان ابقاء نمود.

۱- اختیار زن بیش از ۴ نفر بر خلاف نص صریح قرآن، در حکم ازدواج مومنین:

(افراط گرایی جنسی – اسلامی متولیان اسلامی)

علی ابن ابیطالب بر خلاف آیت صریح قرآن درباره‌ حکم تعدد زوجین برای مسلمین تا حداکثر ۴ همسر به اختیار ۸ همسر پس از فاطمه زهرا اقدام نمود؛ این در حالیست که آیت منتسب به الله، در سوره احزاب متذکر شده است که حکم تعدد زوجین بیش از ۴ همسر ویژه رسول الله میباشد، نه مومنین (مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ). بواقع اختیار بیش از یک زن و همسر سالم از منظر جسمی،جنسی،روحی و روانی نمایانگر شهوترانی مرد میباشد. بواقع قرآن همواره سعی داشته است که زن بعنوان یک انسان را اسیر و محصور اراده مرد بعنوان یک انسان نماید که خود نمادی از تبعیض جنسیتی بوده است. تردید نیست که علی بن ابیطالب در اختیار بیش از یک زن به قرآن و حدود الله اجحاف نموده است. همچنین اختیار بیش از یک زن سالم، نمایانگر وجود افراط و افراط گرایی،شخصیتی و دینی افراد میباشد. البته! افراط جزو لاینفک اسلام محمدی و قرآن خلفای راشدین بوده است. احکام نقلی و فقهی، اعتبار خود را از آیات قرآن دریافت نکرده اند، مگر احکام بشری باشند که وجهه‌ی الهی و نبوی نداشته اند. حکمی و آیتی دال بر اختیار بیش از ۴ زن برای مومنان در قرآن – حتی با پرداختن خمس – وارد نشده است. همچنین زکات،خمس،انفال و جزیه دستمزد محمد بن عبدالله برای رسالت و تولیت اسلام بودند که متناقض با ادعایش در کلام قرآن بوده است؛ زیرا او به گواه برخی آیات، مدعی بود که رسالت خویشرا برای تحصیل بهره‌ای و دستمزدی انجام نمی‌داد، این در حالیست که محمد بن عبدالله از قبال رسالت و تولیت اسلام، بدان درجه از تمکن مالی و اقتصادی دست یازید که پس از وفات خدیجه، توان وصال با زنان مطلقه و مجرده متعدد را یافت. متعاقباً  بایست اذعان داشت که عدول علی بن ابیطالب از "حدود الله" محرز میباشد. بین اعراب : عقده ادیپ، پیدوفیلیا، اختلال منش و تعدد زوجه اشاعه داشت که خاصه پیدوفیلیا در حکم زفاف کودکان مؤنث با بزرگسالان مذکر و اختلال منش تازی با سیمای افراطی گرایی و عصبیت وارد ایران شد. بواقع روحانیون فقهی و اسلامی با احکام نظری و نقلی خود، بدفعات از حدود الله تجاوز نموده، قوانین بشری و تفسیری را، در مقام قوانین اسلامی و الهی وضع و اجرا نموده اند که قرآن، آنان را ستمگر خوانده است. از سوی دیگر پرداختن خمس در راستای دستری به زنان بیش از پیش، نمایانگر بی قید و بندی افراد نسبت، به عفت نفس است. چنین افرادی با توجیه و سفسطه اختیار زنان متعدد در قبال پرداختن خمس، خمس را مخدوش می‌سازند؛ زیرا خمس در قبال زن در قرآن وارد نشده است، بلکه قرآن پرداختن خمس را برای الله،رسول، نزدیکان،یتیمان،مساکین و در راه ماندگان مقرر داشته است، نه برای زن و زنان. ……………. .

ملاحظه :

وَاعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُمْ مِنْ شَیءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِی الْقُرْبَى وَالْیتَامَى وَالْمَسَاکِینِ وَابْنِ السَّبِیلِ – بدانید هرگونه غنیمتی به دست آورید، خمس آن برای الله، و برای رسول، و برای نزدیکان و یتیمان و مساکین و واماندگان در راه است انفال/۲۱ 

اسامی همسران علی ابن ابیطالب ماخوذ از نوشته علی ابن ابیطالب به نگارش جناب آقای جواد فاضل به شرح ذیل میباشد : 

۱- فاطمه زهرا، دختر رسول اکرم و خدیجه ۲- امامه، دختر ابوالعاص و زینب بنت رسول اکرم ۳- خوله، دختر ایاس بن جعفر و حنیفه ۴- ام البنین، از قلیله‌ی بکربن هوازن ۵- اسماءئ بنت عمیس، دختر عمیس بن سعد از قبیله خثم ۶- لیلی، دختر مسعود بن خالد ز قبیله تمیم ۷- ام سعید، دختر عروه بن مسعود و از قبیله بنی ثقیف ۸- صهبا، دختر عبادین ربیعه از قبیله بنی تغلب ۹- ام حبیبه، دختر ربیعه، آخرین همسر امیر المومنین.

ملاحظه :

 تِلْکَ حُدُودُ اللَّهِ فَلَا تَعْتَدُوهَا وَمَنْ یتَعَدَّ حُدُودَ اللَّهِ فَأُولَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ –  اینها حدود و مرزهای الله است؛ از آن، تجاوز نکنید! و هر کس از آن تجاوز کند، ستمگر است بقره/۲۲۹

حکم اختیار بیش از ۴ زن ویژه رسول اکرم :

  یا أَیهَا النَّبِی إِنَّا أَحْلَلْنَا لَکَ أَزْوَاجَکَ اللَّاتِی آتَیتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَکَتْ یمِینُکَ مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَیکَ وَبَنَاتِ عَمِّکَ وَبَنَاتِ عَمَّاتِکَ وَبَنَاتِ خَالِکَ وَبَنَاتِ خَالَاتِکَ اللَّاتِی هَاجَرْنَ مَعَکَ وَامْرَأَهً مُؤْمِنَهً إِنْ وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِی إِنْ أَرَادَ النَّبِی أَنْ یسْتَنْکِحَهَا خَالِصَهً لَکَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَیهِمْ فِی أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَکَتْ أَیمَانُهُمْ لِکَیلَا یکُونَ عَلَیکَ حَرَجٌ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا(الأحزاب/۵۰)

ای پیامبر! ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته‌ای برای تو حلال کردیم، و همچنین کنیزانی که از طریق غنایمی که خدا به تو بخشیده است، مالک شده‌ای و دختران عموی تو، و دختران عمه‌ها، و دختران دایی تو، و دختران خاله‌ها که با تو مهاجرت کردند  و هرگاه زن با ایمانی خود را به پیامبر ببخشد چنانچه پیامبر بخواهد می‌تواند او را به همسری برگزیند؛ اما چنین ازدواجی تنها برای تو مجاز است ،نه دیگر مؤمنان؛ ما می‌دانیم برای آنان در مورد همسرانشان و کنیزانشان چه حکمی مقرر داشته‌ایم ؛ این بخاطر آن است که مشکلی بر تو نباشد؛ و الله آمرزنده و مهربان است!

حکم اختیار الی ۴ زن ویژه مومنین :

 – وَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تُقْسِطُوا فِی الْیتَامَى فَانْکِحُوا مَا طَابَ لَکُمْ مِنَ النِّسَاءِ مَثْنَى وَثُلَاثَ وَرُبَاعَ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَهً أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیمَانُکُمْ ذَلِکَ أَدْنَى أَلَّا تَعُولُوا(النساء/۳) – و اگر می‌ترسید که (بهنگام ازدواج با دختران یتیم،) عدالت را رعایت نکنید، (از ازدواج با آنان، چشم‌پوشی کنید و) با زنان پاک (دیگر) ازدواج نمائید، دو یا سه یا چهار همسر و اگر می‌ترسید عدالت را (درباره همسران متعدد) رعایت نکنید، تنها یک همسر بگیرید، و یا از زنانی که مالک آنهائید استفاده کنید، این کار، از ظلم و ستم بهتر جلوگیری می‌کند.

۲- اصرار به جنگ افروزی، در برابر صلحجویی معاویه از سوی علی بن ابیطالب:

ماجرا در خلال جنگ صفین اتفاق افتاد که رد صلح از سوی علی بن ابیطالب موجبات خروج گروهی از یاران علی امیرالمومنین عربستان و عراق شد. علمای شیعی، گروه مذکور را خوارج خوانده اند. سرزمین شام در آن زمان همچنان تحت حاکمیت معاویه ابن ابی سفیان بود.

"شب یازدهم ماه صفر و شب جمعه بود که تا سپیده دم لشکر عراق چنگ به گریبان لشکر شام انداخته بودند. همین که روز روشن شد، ناگهان چشم سپاه عراق به پانصد سوار غیر مسلح افتاد که پانصد جلد از کلام الله کریم را بر سر نیزه زده در پیشاپیش نیروهای خود نگاه داشته اند. شعار این ستون پانصد نفری این بود : 

ای قبایل عرب خدا را فراموش مدارید. بر زن ها و دختران خود رحم کنید. فکر کنید با رم و ایران و ترک ها چه کسی خواهد جنگید. شما که اکنون با دست خود تیشه بر ریشه‌ی خویشتن گذاشته اید، خدا را به یاد بیاورید. این کلام خدا است که میان ما و شما قرار گرفته و حکومت خواهد کرد" جواد فاضل،علی بن ابیطالب،ص۴۴۵-۴۴۶

فَإِنِ اعْتَزَلُوکُمْ فَلَمْ یقَاتِلُوکُمْ وَأَلْقَوْا إِلَیکُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ عَلَیهِمْ سَبِیلًا – پس اگر از شما کناره‌ گیری کرده، با شما پیکار نکردند و به شما پیشنهاد صلح کردند، الله به شما اجازه نمی‌دهد که متعرض آنان شوید نساء/۹۰

وَإِنْ جَنَحُوا لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لَهَا وَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ – و اگر تمایل به صلح نشان دهند، تو نیز از در صلح درآی؛ و بر الله توکل کن، که او شنوا و داناست!انفال/۶۱

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ فَأَصْلِحُوا بَینَ أَخَوَیکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ – مؤمنان برادر یکدیگرند؛ پس دو برادر خود را صلح و آشتی دهید و تقوای الهی پیشه کنید، باشد که مشمول رحمت او شوید! حجرات/۱۰


۳- اجرای قصاص عبدالرحمن، قاتل علی بن ابیطالب :

پس از آنکه عبدالرحمن بن ملجم شمشیر خود را در مسجد کوفه بر سر علی فرود آورده، موجبات جراحت عمیق او را فراهم ساخت،امیرالمومنین عربستان و عراق، حکم به قصاص او داد. اما حائز اهمیت آنکه الله عفو کننده و غفور میباشد، همچنین او طی آیاتی در قرآن اجری و پاداشی برای قصاص قرار نداده است و حال انکه الله برای بخشش از قصاص پاداش مقرر کرده است که علی بن ابیطالب در اینباره قصاص، فروترین حق را بر بخشش، والاترین حق ترجیح داده است. لذا همین مهم می‌نمایاند که علی بن ابیطالب فروترین شخصیت حقوقی و حقی را داشته است، نه والاترین شخصیت حقوقی و حقی. از اینرو او طی حکومت حدود ۵٫۵ سال حدود ۱۰۰ هزار نفر را در راستای تحفیظ از خلافت به تعبیر سنی و ولایت به تعبیر شیعی به کام مرگ فرستاد که عاقبت، نه خلافت و نه حیات به او وفا نکردند. 

قصاص عبدالرحمن توسط علی بن ابیطالب، خط بطلان و تناقض بر رحم و ترحم اسلامی و فرقه‌ی شیعی کشیده است که حتی سفارش رحم و ترحم محاکم اسلامی را نزد اولیاء دم یا مدعی العموم مخدوش و متناقض ساخته است. لازم به ذکر است که قصاص، حکم الهی نبوده، رفتاری دایمی از عصر حجری و باستانی تا عصر بدوی و مدرنیستی بوده است. اکنون مردم دنیا با رهایی و تفصی بیشتری از خوی توحش پیشین بشری، به خاستگاه بخشش و زندان، در برابر قصاص و تلافی که خود جنح و جنایی میباشد، روی آورده اند که متعاقباً احکام جنحی و جنایی قوانین قضایی در برخی دول و ملل مترقی حذف شده است. پیش از اسلام و حکم قصاص اسلامی منبعث از حکم قصاص یهودی، تازیان بر اساس خوی توحش خویش، به قصاص یکدیگر می‌پرداختند.

 وَکَانَ اللَّهُ عَفُوًّا غَفُورًا –  و الله، عفو کننده‌ و آمرزنده است نساء/۹۹ 

  وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِکَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ- اما کسانی که شکیبایی و عفو کنند، این از کارهای پرارزش است! شوری/۴۳

وَکَتَبْنَا عَلَیهِمْ فِیهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَینَ بِالْعَینِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ فَمَنْ تَصَدَّقَ بِهِ فَهُوَ کَفَّارَهٌ لَهُ وَمَنْ لَمْ یحْکُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ – و بر آنها در آن مقرر داشتیم که جان در مقابل جان، و چشم در مقابل چشم، و بینی در برابر بینی، و گوش در مقابل گوش، و دندان در برابر دندان می‌باشد؛ و هر زخمی، قصاص دارد؛ و اگر کسی آن را ببخشد، کفاره او محسوب می‌شود؛ و هر کس به احکامی که الله نازل کرده، حکم نکند، ستمگر است مائده/۴۵

تناقض کلام قرآن (کتاب خلفای راشدین)، در باب قصاص :

پس از آنکه قرآن طی آیاتی، حق بخشش را در کران حق قصاص قرار داده است، همان کتاب عربی – طی آیت ذیل – قصاص را برای قوه جامعه نقش حیات و حیاتی بخشیده است و برای قوه قضاییه واجب الوجوبی قرار داده است. حتی این آیه موضوع دیه، در سوره بقره/۱۷۸ را مخدوش و متناقض نموده است.

وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیاهٌ یا أُولِی الْأَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ – و برای شما در قصاص، حیات و زندگی است، ای صاحبان خرد! شاید شما تقوا پیشه کنید.بقره/۱۷۹



ملاحظه : متن بالا, بخشی از کتاب "ادیان توحیدی و مسایل سیاسی" میباشد که دارای حق نشر و چاپ محفوظ برای ناشر و نویسنده است.

درباره newinsight

اینجانب محمد مصدق, متولد شهرستان تهران میباشم! نویسنده,منتقد و مبارز مستقل,در سرزمین تحت سلطه دیو صفتان اسلامی ! من زندگی خود را مرداد ماه سال 1350 شمسی, در منطقه نیروی هوایی تهران آغاز کردم و سن شش سالگی پس از آزمون هوش, در مدرسه اول ابتدایی فارابی نیروی هوایی راه یافتم؛ ولی خرده سالی بیش نبودم که اینتلیجنس سرویس انگلیس به دستور دستگاه پادشاهی انگلیس و به یاری عناصر ایرانی بسیج مستضعفان و کمیته انقلاب اسلامی, به توطئه و دسیسه علیه اینجانب پرداخت و دگربار فقر فرهنگی و شخصیتی بربریستی خود را در جهان بشری هویدا ساخت که البته! دادخواست و شکایات اینجانب علیه جمهوری اسلامی ایران و دولت و سلطنت انگلیس به مراجع ذیصلاح حقوق بشری و دیوان دادگستری بین المللی تسلیم شده است. بدینسان پادشاهی الیگارشی و آمورالیستی انگلیس, دگربار انتقامجویی و کینه توزی خود را علیه نهضت ملی ایران و ملی شدن نفت ایران و ملی گرایی در ایران تکرار نمود و ثبات جمهوری اسلامی,مجری سیاستهای ضد ایرانی, ضد الهی و ضد بشری را با حمایت های خود تامین کرد. اینجانب سالیان متمادی مشغول مبارزه با دیو صفتان داعشی شیعی, در داخل کشور ایران بوده ام و قوای تبهکار و فاسد حکومت جمهوری اسلامی را بشدت به چالش کشیده ام و حتی سید علی خامنه ای را در برابر مشیت الهی به زانو افکنده ام. اینجانب طی هدایت الهی و ملکوتی در عنفوان جوانی است که رسالت خود مبنی بر اعلام آیین و فرامین راستین موسی پیامبر را با انتشار فرامین ایشان و چاپ و نشر کتاب خود به نام راهی بسوی راستی به انجام رسانیده ام و عیسی را براستی خاتم النبیین و خاتم الشهدا خوانده ام که طبق آگاهی الهی و ملکوتی بدین حقیقت دست یازیده ام و صلیب عیسی را جایگاه شهادت انسانی دانسته ام که کمال اخلاقی را از مسیر کمال عاطفی تحقق بخشیده است و در مسیر ابلاغ حقیقت و دیانت راستین الهی و ابراز محبت به هم نوعان خویش جان به جان آفرین تسلیم نموده است گرچه اکنون ادیان و کتب آنها بشری میباشند, ولی بهترین گزینه برای هر ایرانی خردمندی را آیین توحیدی زرتشتی تامین می کند , باری بر دوشی کسی ننهاده است و همه پند و اندرز آن پندار نیک,گفتار نیک و کردار نیک میباشد. آیین زرتشتی,توحیدی و دین اسلامی, تشریکی تهیه شده اند و لذا عطف به نیاز افزایش عرق ملی ما را مجاب می سازد که ایرانیان به آیین اجدادی خویش مراجعت نمایند؛ چه دین اسلامی,جبر,قهر و شر و آیین زرتشتی,فر,مهر و فروز است. هر اجتماعی بشری در بحبوحه های سیاستهای زندگی,دنیوی و مادی - در حوزه های مختلفه سیاسی,اقتصادی,اجتماعی و فرهنگی - نیاز به تکیه گاهی معنوی دارد که همت و ترغیب خویشرا در حفظ سلامت و امنیت روحی,روانی,جسمی و جنسی و رعایت صحت و سلامت قواید حیات,منزلت و کرامت بنماید؛ بنابراین آیین زرتشتی به گواه تاریخ ایران زمین است که جامعه ایرانی را در چکاد افتخارات,سلامت و امنیت معنوی محفوظ داشته بود. هر جامعه ای در مقطعی از زمان بدلیل پیروی کورکورانه و منظلمانه جامعه از دینی و مذهبی, دچار ظلمی و ستمی شده است؛ زیرا ادیان کمال ندارند و حاوی نقص و نقض میباشند؛ ولی از سوی دیگر هدایت,مطالعات,تحقیقات و نظارت همگانی و دایمی بر تحرکات مذهب و ماهیت مذهب و حفظ حق تجدید نظر اصلاحی, در کلیات و جزئیات مذهب و شخصیت, از بروز عقاید و کردار انحرافی,دیکتاتوری و ستمگری مذهبی,سیاسی,فرهنگی و اجتماعی ممانعت می ورزد. بنابراین ادیان, نیازمند کنترل افکار و عقاید مثبت اجتماعی میباشند که فیلترینگ مثبت بر محتوای آنها اعمال گردد و ادیان در حیطه عقل,منطق,احساس و دانش نیکوکار و مهرورز سالم سازی شوند. اینجانب در سال 1380 شمسی و متعاقب حادثه ناگوار کوی دانشگاه در سال 1378 شمسی - طی فراخوان جناب آقای قائم مقامی, مجری رادیو ایران - در برخی تجمعات بر حق اعتراضی و حمایتی شرکت فعالی جستم و سالهای اخیر به دفعات دستگیر و حتی ضرب و شتم شده ام و همواره از ملی گرایی, عدالتخواهی و آزادگی پیروی کرده ام و ایران را تحت اشغال نامردمان و ناجوانمردان جاهل,دشمن و خائن خوانده ام که پیرو جنون قرآنی و جنون شخصیتی و روانی میباشند. زندگی در طبیعت گیلان به من آموخته است که پیروی از قوانین طبیعی, پیروی از اعتدال است و انسانها را راهنمای بسیار نیکویی است که آیین طبیعی, برترین آیین الهی است که حتی موارد نقص و نقض ادیان را برای ما هویدا می سازد. ادیان حاوی تلفیق اخلاق و نقض اخلاق و تلفیق حق و باطل میباشند و لذا نقص و نقض ادیان بدلیل آفرینش دارای نقص و نقض جهان,جانداران,انسان, عقل,منطق و دانش میباشد که فقط آفریدگار دارای کمال است. ... اکنون ایران تحت سلطه دیکتاتوری اسلامی میباشد و آزاد اندیشی در سرزمین ما بشدت سرکوب و منکوب می شود و آزادی تنها برای افراد ضد الهی, ضد بشری و ضد اجتماعی قانونی است که نیروهای مذهبی - سیاسی,تروریستی,تشریکی و انحرافی را تشکیل داده اند و الیگارشی مذهبی و سرمایه داری مذهبی را حمایت کرده اند و جامعه ایرانیان را در چالش و تنش فراوان غوطه ور ساخته اند. اسلامگراها,روسها و انگلیسیها, بازیگران اصلی سیاست در تعیین مقدرات کشور ایران بوده اند و اکنون ایران و سوریه خط مقدم روسیه علیه آمریکا و غرب میباشد و ایرانیان قربانی ستمپذیری شخصیتی و دعوای امپریالیستی و استکباری داخلی و خارجی بوده اند. اینجانب پاسخگوی شما عزیزان در اسرع وقت میباشم ! با سپاس و آرزوی توفیق و سلامتی برای شما عزیزان ! mosaddegh.iran@gmail.com

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
x

شاید بپسندید

قرآن افساد فی الارض است20

قرآن,افساد فی الارض است

قرآن , افساد فی الارض است ! (الله, زئوس اسلامی)  الله مفتخر ...

عیسی خاتم الانبیا و خاتم الشهداعیسی خاتم الانبیا و خاتم الشهدا

عیسی خاتم الانبیاء و خاتم الشهدا

عیسی پیامبر خاتم الانبیاء و خاتم الشهدا است عیسی پیامبر سید الشهدا است ...